Laat je geld renderen met rentes vanaf 4% per jaar.
Kapitaal Op Maat B.V.
Bahialaan 100
3065 WC Rotterdam
Email: info@kapitaalopmaat.nl
KvK-nummer: 58526382
RSIN-nummer: 853076662
BTW-nummer: NL853076662B01
IBAN: NL39 RABO 0107 7269 71
Stichting Derdengelden Kapitaal Op Maat
KvK-nummer: 58681213
RSIN-nummer: 853137365
IBAN: NL06 RABO 0107 7337 73
Stichting Zekerheden Kapitaal Op Maat
Email: zekerheden@kapitaalopmaat.nl
KvK-nummer: 65696190
RSIN-nummer: 856219721
IBAN: NL09 RABO 0309 1651 80
Op zoek naar onze voorwaarden?
Kapitaal Op Maat zit vooral in de cloud maar heeft haar fysieke kantoor in Rotterdam, Bahialaan 100 Unit 4.13, 3065 WC Rotterdam. Deze locatie is tevens goed te bereiken per Openbaar Vervoer.
Wij stellen het op prijs wanneer u ons uw klacht wilt melden, dat biedt ons de kans u een oplossing te bieden en onze dienstverlening te verbeteren.
Neem contact op met Kapitaal Op Maat. Dat kan:
1. Telefonisch: Als u een klacht heeft, neem dan eerst contact op met Kapitaal Op Maat. Bel ons op telefoonnummer 015-76 000 19. Wij staan u graag te woord op werkdagen van 10.00 tot 16.00 uur.
2. Online: Stuur een e-mail met uw klacht naar Investor Relations Kapitaal op Maat
3. Post: Stuur uw brief naar:
Kapitaal Op Maat BV
T.a.v. Investor Relations
Bahialaan 100 Unit 4.13
3065 WC Rotterdam
Om uw klacht snel in behandeling te kunnen nemen vragen wij u onderstaande gegevens, voor zover beschikbaar, te vermelden:
- Uw klantnummer
- naam, adres, postcode, woonplaats, telefoonnummer en e-mailadres;
- een duidelijke omschrijving van de inhoud van de klacht;
- eventuele bijlagen die de klacht onderbouwen.
Wat gebeurt er daarna?
Ons streven is uw klacht binnen 5 werkdagen in behandeling te nemen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u hierover bericht waarin de verwachte behandelingstermijn wordt aangegeven. De uiterlijke oplostijd is 4 weken.
Is uw klacht hierna nog niet opgelost?
Als de directie van Kapitaal Op Maat uw klacht niet naar tevredenheid oplost, kunt u terecht bij het Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid). Dat kan tot uiterlijk drie maanden nadat de directie van Kapitaal op Maat haar definitieve standpunt aan u bekend heeft gemaakt.
Bij Kifid kunnen consumenten terecht als zij klachten hebben. Kifid behandelt de klacht op een onafhankelijke en onpartijdige wijze.
Kijk voor meer informatie over de procedure bij het Kifid op www.kifid.nl of neem contact op via:
Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (Kifid)
Postbus 93257 - 2509 AG Den Haag
Telefoon: 070 – 333 8 999
Peter-Paul van Dijk
Algemeen Directeur
peter-paul@kapitaalopmaat.nl
Wilbert Knol
Financieel Directeur
wilbert@kapitaalopmaat.nl